Sunday, February 15, 2015

Instagram @sharifasyahirah

Assalammualikum. Hai

kahkahkah gelak dekat diri sendiri. Orang lain sejak 5 tahun lepas dah ada Instagram. Engko baru nak buat. kahkahkahkah gelakk lagi. Kesian. Sesiapa yang ada Instagram boleh lah kita main follow-follow. Akak bukan macam budak h** u follow i follow back. Umur akak dah 23 tahun dik, dah tak sesuai. Tapi akak follow siapa yang nak jadi kawan akak je. Sebab dah umur cenggini ukhuwah tu lagi best kot. Akak memang ramai kawan, walaupun kawan touch n go je hahaha. 


aku update segalanya. Bisnes, lifestyle semua update sini. Eh aku ada barangg baikkk tapi harga baloi-baloi nak tunjuk korang. Nanti aku update. Nak tahu dulu pergi tengok insta ea. Entry kunming ada bape part lagi tak hupdate. Mohon kau azan sebelah telinga aku ni. kahkah Follow lah instagram iteeww itueww. Aku baru follow itu gadis zyrarox. Engko cantik rupanya, patut engko tak publish gambar kat blog. hehe  nanti tinggalkan id insta korang. aku usha baikk punyaa. kahkahkah

bye korang.

Terima Kasih Sudi Baca

6 comments:

  1. ada follow eh tadi...hehehehe...tak perasan...ingatkan spam nak jual brg je..LOL..sepantas kilat kak sally follow back naa :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehehe a'ah kak sally. dh approve pn. mekasihh tauu. <3

      Delete
  2. http://eatmakeread.blogspot.com/2015/01/giveaway-lepas-exam.html
    jom join ga kita :)
    salam ^^

    ReplyDelete
  3. nanti anas follow k :) the_roshad

    ReplyDelete